Produkt garanti

Foruden den almene reklamation på 2 år, tilbyder producenterne også en udvidet produkt garanti. 
Det betyder at hvis der opstår fejl eller mangler på et af de produkter, der er købt hos os indenfor 2-5 år, skal køber selv sørge for at levere produktet på vores adresse, derefter sørger vi for det videre forløb i samarbejde med vores leverandører.

Efter 5 år hjælper vi gerne med en kontakt person, hos den pågældende producent.

Godkendes en reklamation vil fejlen blive udbedret eller der udleveres en ny tilsvarende varer som kan afhentes på vores adresse. Vi kan også aftale at sende varen til kunden mod betaling fra kunden.

Det betyder med andre ord – evt. udgifter til diverse håndværkere i forbindelse med nedtagning/udskiftning/montering af den defekte varer dækkes ikke af SolPlus A/S.

Evt. fragtomkostninger til SolPlus A/S og retur til kunden dækkes heller ikke.

 

Selvhjælp

Start med at se om du selv kan løse problemet.

Rigtig mange fejl på et solcelleanlæg, kan løses hurtigt ved at genstarte anlægget.

Sluk for anlægget i denne rækkefølge.

Sluk for DC siden / Inverteren (jævnstrømmen)
Sluk for Batteriet
Sluk for AC / tavlen (vekselstrøm)

Tænd for anlægget i denne rækkefølge.
Tænd for AC / tavlen (vekselstrøm)
Tænd for Batteriet
Tænd for DC siden / Inverteren (jævnstrømmen)

Fortsætter problemet, udfyld da ovenstående formular.